Posumowanie 4 tygodnia praktyk zawodowych w Maladze

W dniu 4.06.2017r nasza grupa wraz z dwoma opiekunami udała się do Ogrodu Botanicznego, oddalonego od naszego miejsca zamieszkania o 15 km. Przez problemy zdrowotne oraz obowiązkowe stawienie się w pracy kilka osób nie mogło się pojawić na tym wyjeździe.  Podróż minęła nam szybko i sympatycznie.  Przed wejściem do Ogrodu był czas na pamiątkowe zdjęcie.

Grupa przed wejściem do Ogrodu Jordanowskiego

Gdy dotarliśmy na miejsce, dostaliśmy czas wolny, aby każdy mógł zwiedzić to miejsce według swoich upodobań. Wycieczka ta umożliwiła nam zobaczenie plantacji cytryn oraz limonek . Zapoznaliśmy się z roślinnością charakterystyczną dla poszczególnych kontynentów , np.: gatunkami palm, juk, dracen, kaktusów, oleandrów, papirusów . Po powrocie wszystkich członków wyjazdu, zostało zorganizowane spotkanie, aby przypomnieć nam, że należy już od jutra uzupełniać dokumenty dotyczące praktyk i dać do zaakceptowania swoim tutorom. W dniu 8.06.2017r. odbyło się spotkanie w Tribece, które miało na celu podsumowanie naszych praktyk zawodowych. Zostały tam sprawdzone wszystkie dokumenty oraz opinie jakie wystawili nam pracodawcy. Następnie na spotkaniu otrzymaliśmy certyfikaty potwierdzające odbycie praktyki zawodowej w naszych miejscach pracy. Po spotkaniu w Tribece zrobiliśmy zdjęcie wraz z certyfikatami oraz z Panią, która była opiekunką naszej grupy w Hiszpanii.

Zdjęcie po otrzymaniu Certyfikatów w biurze TRIBEKA

Po spotkaniu wszyscy udaliśmy się do hotelu Patio 19. Zostało tam zorganizowane spotkanie, przez naszych szkolnych opiekunów, które miało na celu przypomnienie nam o godzinach wyjazdu z naszego miejsca zamieszkania, poinformowanie o locie do Polski oraz przypomnieniu o zabraniu wszystkich dokumentów potrzebnych do wylegitymowania się na lotnisku. W piątek, gdy wszyscy wrócili ze swoich prac, zaczęliśmy się pakować i przygotowywać do wyjazdu. 10.06.2017r o godzinie 400 nasz grupa została odebrana spod naszego Hostelu przez kierowcę z Tribeki oraz zawieziona na lotnisko w Maladze. Odbyliśmy tam odprawę, która została przeprowadzona szybko i przyjemnie. O godzinie 630 rozpoczął się lot do Polski liniami Lotniczymi Norwegian.

Nasze wspólne zdjęcie wykonane już po powrocie do Polski na lotnisku Fryderyka Chopina w Warszawie.

Podróż samolotem była przyjemna i szybka dla nas wszystkich. Około godziny 11 cała grupa wylądowała na lotnisku Chopina w Warszawie, gdzie czekał już na nas autokar, aby zabrać nas do Kolbuszowej. Dojazd do miejsca docelowego zajął nam niecałe 5 godzin. Po dotarciu na miejsce cała grupa zaczęła witać się ze swoimi rodzinami, które już tam na nas czekały.